Digitale Transformatie in de field service operatie

Live Event: Digitale Transformatie in de field service operatie

graphical divider

Leer van koplopers en slimme praktijkvoorbeelden

Datum:
Donderdag 18 november 2021
Tijd:
13.30 – 17.30 uur
In samenwerking met
graphical divider

Digitale transformatie. Je kan er niet omheen. Maar hoe ga je de technologische mogelijkheden benutten voor jouw specifieke situatie en écht inzetten op datagedreven werken? Op 18 november 2021 organiseren we, in samenwerking met Salesforce en ServiceMax, Digitale transformatie in de field service operatie. Leer van de koplopers en laat je inspireren!

Jij bent klaar voor digitale transformatie in de field service operatie

Meld je aan voor een inspirerende middag over digitale transformatie rondom klanten, medewerkers in het veld en assets, kortom field service management! Onze sprekers delen ervaringen en best-practices uit de digitale transformatie van hun eigen business of die van hun klanten.

graphical divider

Agenda

Welke field service-koploperverhalen ga je horen?

Guidion onderscheidt zich al 15 jaar door echt mensgericht te zijn, zowel naar consumenten als naar monteurs. Om schaalbaar te zijn moet je processen standaardiseren en om klantgericht te zijn moet je interacties en flows personaliseren. 5 jaar geleden is er voor gekozen om de field service processen onder te brengen op het Salesforce Field Service platform. Flexibel kunnen zijn als het moet en kunnen vertrouwen op het platform waar het nodig is. Deze balans zorgt ervoor dat wij ons kunnen focussen op innovaties in de interacties, en meegroeien op innovaties op het platform. De lessen uit deze journey.

Assets die in bruikleen worden gegeven aan klanten en waarmee medische analyses worden verricht, staan centraal binnen RHMDC. Wanneer je alle data rondom die assets digitaal op één plek beschikbaar hebt dan kunnen alle afhankelijke processen realtime vanuit één waarheid aangestuurd worden. Hiermee wordt het proces transparant en voorspelbaar en is de basis gelegd om stap voor stap meer bronnen te ontsluiten, verder te digitaliseren en meer datagedreven te gaan werken.

Klantverwachtingen veranderen en zijn hoger dan ooit tevoren. De technologie van uw producten verandert ook en wordt elke dag complexer. Hoe ga je hier mee om als service organisatie? Moderne (field) service management oplossingen bevatten een grote waarde belofte, maar welk verandertempo past het beste om de vruchten daarvan te plukken? We starten met de basis en focussen op het managen van de in gebruik zijnde assets. Vervolgens zetten we de stap naar "asset centricity". We sluiten af met de overtuigende en tastbare voordelen voor uw bedrijf.

Qhubeka betekent "voorwaarts". Team Qhubeka strijdt voor het hoogste podium op Worldtour niveau in de professionele wielersport. Daarnaast strijdt het Team voor een hoger doel om bij te dragen aan het vergroten van de sociale mobiliteit in Zuid-Afrika van kansarme mensen, met name kinderen en vrouwen in townships. Dit door de Qhubeka Charity te ondersteunen, middels het fietsenproject #BicyclesChangeLives. Douglas Ryder vertelt zijn inspirerende verhaal en wat zij doen in de voorbereiding en in het veld om hun renners optimaal te laten presteren.

graphical divider

Registreer nu

Datum:
Donderdag 18 november 2021
Tijd:
13.30 – 17.30 uur

Ben jij binnen jouw organisatie verantwoordelijk voor de field service operatie of adviseer je de (field service) operatie over digitalisering? Dan is dit hét inspiratie-evenement voor jou! Schrijf je snel in en doe je voordeel met de ervaring van anderen.

Tijdens het evenement houden we ons aan de dan geldende Covid-19 maatregelen. Op dit moment betekent dit dat bij toegang tot het evenement gevraagd wordt om middels de Corona check app te laten zien dat je aan de wettelijke eisen voor toegang voldoet.

graphical divider

Sprekers

Bas Berkel is Head of CX & Product bij Guidion. Hij heeft een passie voor digitale technologie, maar gelooft ook dat technologie niet de enige oplossing is als het gaat om problemen van klanten en het overtreffen van hun verwachtingen. Bas streeft ernaar om een consistente, 'Human Experience' te bieden aan alle stakeholders die met Guidion te maken hebben. Als Bas niet aan het werk is, speelt hij graag balsporten zoals voetbal, tennis, hockey en golf.

Bekijk Bas’ LinkedIn

Jesse de Groot is Functioneel Specialist bij Guidion. Hij draagt zorg voor het optimaliseren van de Field Service operatie, door functionaliteiten te laten ontwikkelen en deze te implementeren of out-of-the-box functionaliteiten toe te passen. Hij heeft hiervoor het implementatietraject van Salesforce Field Service mogen ervaren als Functioneel Beheerder en was hierin dé schakel tussen operatie en ontwikkelaar. Daarbuiten betreedt hij elke ochtend de sportschool om te compenseren voor het leven als een bourgondiër in de avond.

Bekijk Jesse’s LinkedIn

Jessica Coppens is als Business Development Manager medeverantwoordelijk voor de realisatie van strategische doelen, organisatieveranderingen en innovatie. Jessica ziet snel de mogelijkheden en zet ideeën concreet om naar resultaten, zodat mens & organisatie kunnen groeien. Met veel enthousiasme zet zij haar kennis en kunde met succes in voor oplossingen en organisatieveranderingen binnen Zorg & ICT. Ze vindt het heerlijk om met haar hond in de buitenlucht een lange wandeling te maken in haar vrije tijd.

Bekijk Jessica’s LinkedIn

Coen Jeukens is vice president of global customer transformation bij ServiceMax. Hij werkt samen met klanten en prospects om het maximale potentieel uit hun serviceorganisatie te halen. Voorheen was Coen Director Services Contract bij Bosch, waar hij een resultaatgericht bedrijfsmodel implementeerde, met zeer indrukwekkende resultaten. In zijn vrije tijd houdt Coen van reizen en culturen ontdekken. Hij trekt er regelmatig op uit om te genieten van de natuur.

Bekijk Coen’s LinkedIn

Douglas Ryder is een Zuid-Afrikaans wielericoon en teammanager van Team Qhubeka. Nadat hij 9 jaar aanvoerder was van het nationale team, creëerde hij Afrika's eerste internationale wielerteam dat deelnam aan de Tour de France. Sinds 2015 is het team onderdeel van de Worldtour, het hoogste niveau in het internationale wielrennen. Voordat Douglas Team Qhubeka begon was hij werkzaam voor IBM en Microsoft als Major Account Manager in de Mijn- & Olie-industrie.

Bekijk Douglas’ LinkedIn
graphical divider

Niet zomaar een locatie maar een field service ervaring!

Binnen Appsolutely vinden we het belangrijk om onze klanten te helpen én een goede werkgever te zijn die ook iets teruggeeft aan de wereld om ons heen. Daarnaast houden we van fietsen met collega’s of relaties onder het motto #ridewithappsolutely.

Voor dit field service evenement valt daarmee alles op zijn plek. In de service course, het logistieke centrum van professionele wielerploeg Team Qhubeka, komen een prachtig goed doel, de field service operatie én fietsen alledrie samen. Op donderdag 18 november hebben wij de unieke kans om een kijkje te nemen achter de deuren van het logistieke centrum van dit professionele wielerteam, waarbij de operationele processen volledig zijn ingericht op het mogelijk maken van optimale prestaties van de renners in het veld.

De field service uitdagingen die Team Qhubeka het hoofd biedt om hun renners in elke koers optimaal te faciliteren om te kunnen presteren, een omgeving waar elke fietsliefhebber zich een kind in een snoepwinkel waant en bovenal met Qhubeka een bijdrage levert aan het vergroten van de sociale mobiliteit in Zuid-Afrika bij kansarme mensen.

Partners van dit evenement